logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قهرمان ووشو ایران:

با آمادگی کاملی در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور می‌یابم/ تمام تلاشم را برای کسب مدال انجام می‌دهم

با-آمادگی-کاملی-در-مسابقات-آسیایی-جاکارتا-حضور-می‌یابم-تمام-تلاشم-را-برای-کسب-مدال-انجام-می‌دهم

قهرمان ووشو ایران با اشاره به اینکه از فردا تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا آغاز می‌کنم گفت: با آمادگی کاملی در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور می‌یابم.

به گزارش موج رسا; محسن محمد‌سیفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا تا چند روز دیگر آغاز می‌کنم اظهار کرد: امیدوارم در این دوره از مسابقات نیز بتوانیم پرچم ایران را بالا ببرم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کسب سومین مدال طلای رقابت‌های آسیایی را می‌کنم افزود: با تمام وجود تمرینات خود را انجام میدهم تا این اتفاق بیفتد.

قهرمان ووشو ایران با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره ورزشی در کشور روسیه در شهر کازان برگزار شد اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در این دوره از مسابقات ورزشکاران از 60 کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه کشورهای آسیایی با تمام قدرت در این دوره از مسابقان حضور داشتند تصریح کرد: در این دوره کشور هند در بخش بانوان توانست مدال طلا را کسب کند.

محمدسیفی با بیان اینکه برخی از کشورها که در عرصه مسابقات فعالیتی نداشتند در این دوره توانستند مدال کسب کنند افزود: حضور این کشور‌ها نشان می‌دهد که همه کشورها برای کسب قهرمانی در این رشته سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با شرایط و تمریناتی که داشتم توانستم چهارمین مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کنم گفت: این مدال حاصل تلاش و تمرینات سخت قبل از مسابقات بود.

قهرمان ووشو ایران با اشاره فدراسیون ووشو در بخش اردوی تیم‌های ملی خیلی خوب عمل می‌کند افزود: از روند برگزاری اردوها کاملا راضی هستم.

محمدسیفی با بیان اینکه در این دوره با 5 نفر آقا در بخش ساندا حضور داشتیم و هر 5 نفرمان فینالیست شدیم گفت: در این رقابت‌ها 4 مدال طلا و یک مدال نقره برای کشورمان کسب کردیم.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴